نهاد اقدام‌پژوهی کانون استان اردبیل تشکیل جلسه داد

جلسه نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل چهارم خرداد سال۱۴۰۰، باهدف توجه جدی‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر در راستای توسعه و تقویت فعالیت‌های پژوهشی در فضای اسکای‌روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در بخش نخست این نشست که اعضای نهاد اقدام‌پژوهی در آن حضور داشتند، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان، مصوبات نهاد را در راستای افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی مراکز کانون مؤثر دانسته و با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص توسعه و ترویج فعالیت‌های پژوهشی، بر تداوم و گسترش این برنامه‌ها در سال جاری تأکید کرد.

در ادامه، مریم علایی کارشناس آموزش‌وپژوهش کانون استان با اشاره به عملکرد نهاد در سال گذشته و ضرورت توجه جدی‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر جهت توسعه و تقویت فعالیت‌های پژوهشی استان؛ درعین‌حال تصریح کرد: با توجه به اینکه نظارت بر این‌گونه فعالیت‌ها بر عهده نهاد اقدام پژوهی است، لذا تعامل بیشتر و هم‌اندیشی اعضای نهاد با رابطان اقدام پژوهی مراکز استان و پیگیری مستمر و هدایت نظام‌مند در این خصوص برای کیفیت‌بخشی طرح‌ها در جهت بهبود و حل مسائل موجود، بسیار با اهمیت است.

هم‌چنین در این جلسه در خصوص تکمیل طرح‌های اقدام پژوهی سال ۱۳۹۹ مطابق سال کاری در نظر گرفته‌شده و بررسی طرح‌ها و ارائه بازخورد آن به اقدام‌پژوهان استان، بحث‌ و تبادل‌نظر شد و اعضای جلسه به ارائه گزارش و نظرات خود در این زمینه پرداختند.

گفتنی‌است، ‌برگزاری کارگاه بازآموزی اقدام پژوهی برای مربیان اقدام پژوه استانی با هماهنگی حوزه ستادی، تأمین منابع علمی مرتبط با فعالیت پژوهشی در استان و ساماندهی تشکیل جلسات ماهانه، ازجمله مصوبات جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =