کد خبر: 305453
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
بازدید 131
درخشش عضو نوجوان کانون البرز در جشنواره خاتم

داستان «رقص پروانه‌ها» اثر «یاسمین سادات میرحسینی» عضو  انجمن ادبی و مرکز شماره ۳ کانون کرج  موفق به کسب رتبه دوم «جشنواره خاتم» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البزر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیئت داوران بخش کودک و نوجوان این جشنواره متشکل از مصطفی رحماندوست، مجتبی رحماندوست، مجیدقیصری، حمیدرضا شاه‌آبادی و محسن پرویز پس از بررسی۱۹۵ اثر در بخش کودک و نوجوان و ۳۴۶ اثر در بخش دانش‌آموزی آثار منتخب را اعلام کردند.

هیات داوران این بخش در بیانیه خود با اشاره این‌که اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سوژه‌ها و تکنیک‌های خوب داستانی، آثار متفاوتی را برای پیامبر مهر رقم زده‌اند داستان «رقص پروانه‌ها» اثر یاسمین سادات میرحسینی عضو مرکز شماره ۳ کانون کرج در استان البرز را به عنوان رتبه دوم در بخش کودک و نوجوان معرفی کردند

لازم به توضیح است جشنواره‌ی خاتم از سال ۱۳۹۴ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به‌طور سالانه برگزار و به صاحبان آثار و روایت‌های داستانی کوتاه با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیره‌ی حضرت رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر، جوایزی اهدا می‌شود.

آیین پایانی ششمین جشنواره خاتم  روز  ۹ خرداد ۱۴۰۰ با حضور برگزیدگان و هیئت علمی جشنواره در فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر، خیابان کریمخان زند، نرسیده به خیابان ایرانشهر، ضلع جنوبی خیابان کریمخان، پلاک ۱۴۴ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزارشد.                                    .                                  

لازم به یادآوری است در ششمین جشنواره ادبی خاتم از سوی اعضای مراکز کانون ۳۴۶ اثر تولید شد که شراره هاشم‌دباغیان، فرزانه رحمانی و هما اجتهادی در مرحله مقدماتی این آثار را داوری و برترین‌ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

گفتنی است علاوه بر این عضو، سه نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان های دیگر نیز در این جشنواره درخشیدندو آثار«دفتر زرد سیمی»  مائده سادات آبسردی، عضو کانون سمنان و «همان مرد مهربان» از زینب صلاحی نژاد عضو کانون تهران نیز در این مسابقه رتبه‌های اول و سوم را کسب کردند و داستان «یک لقمه نان از لابه‌لای کوه‌ها»به اله شعبانلو عضو کانون  همدان اهدا شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =