درخشش اعضای کانون سیستان و بلوچستان در پویش «احساس تعلق به ایران اسلامی»

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» در بخش نقاشی درخشیدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، سه عضو کانون در پویش مردمی «احساس تعلق به ایران اسلامی» رتبه‌ی برگزیده‌ی این رویداد را، که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، کسب کردند.

بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی این پویش علیرضا اربابی(عضو مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع) به مربی‌گری ندا اکبری، آذر قشقایی(عضو مرکز بمپور) به مربی‌گری زبیده نارویی و سمیه احمدی(عضو مرکز شماره یک زاهدان) به مربی‌گری هانیه سارانی به عنوان برگزیدگان بخش عمومی، در قالب نقاشی کودک، معرفی شدند.

در آیین اختتامیه‌ی این رویداد فرهنگی و هنری حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی را کمک به تقویت، انسجام فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی و منطقه‌ای عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: محورهای موضوع پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی شامل اشتراک‌های ملی و قومی، مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی، ایثار و شهادت و اقتصاد فرهنگی در قالب نماهنگ، پوستر، پویانمایی، نقاشی، عکس، عکس‌نوشته، عکاسی موبایلی و... بوده است.

گفتنی است پس از دریافت فراخوان این رقابت، در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ارسال ۶۰ اثر، در بخش نقاشی، شرکت کردند که پس از بررسی داوران، سه اثر عنوان برگزیده را به دست آوردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =