کد خبر: 305592
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
بازدید 337
مسئول حراست کانون استان همدان معرفی شد

در پی بازنشستگی مسئول حراست اداره کل کانون استان همدان و طی حکمی از طرف قاسم تنها، سمیه قادری به عنوان مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در مراسمی که روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه در اداره کل کانون این استان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، حکم مسئولیت سمیه قادری به عنوان حراست کانون به وی اهدا شد.
در ابتدای این مراسم مدیرکل کانون استان، به جایگاه مهم حراست هر دستگاه اشاره کرد و گفت: حراست هر دستگاه دوست، امین و همراه دلسوز هر اداره است که باید ضمن حفظ آرامش اداری به حفظ سلامت دستگاه نیز کمک کند.
ضرابی‌زاده هم‌چنین به قابلیت و احساس مسئولیت بانوان اشاره و اظهار کرد، با توجه به این‌که بانوان در هر عرصه‌ای که وارد شده موفق عمل کرده‌اند، یقین دارم  کارشناس حراست این استان نیز در این جایگاه موفق و پیروز خواهند بود.
 ‏وی از قادری به عنوان یکی از بانوان متعهد، فعال و سخت‌کوش یاد کرد و اذعان کرد: پشتکار، انضباط اداری و دلسوزی وی می‌تواند استان را به موفقیت‌های بزرگ‌تری نایل سازد.
در پایان این مراسم مدیرکل کانون استان حکم سمیه قادری را به عنوان حراست اداره کل کانون استان همدان به وی اهداء و از خدمات رمضان آهنگران مسئول حراست سابق کانون که به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =