کد خبر: 305648
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
بازدید 427
جشن روز دختر در مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار

مراسم اختتامیه‌ی کارگاه‌های تخصصی فصل بهار و جشن روز دختر در مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با اولین روز از دهه‌ی کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، طی مراسمی از اعضا فعال کارگاه‌های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم، اعضا دختر به همراه مادرانشان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کانون حضور پیدا کردند.
در ابتدای این برنامه، اعظم کیانی سرپرست کانون بهار، ضمن خوش‌آمدگویی به اعضا و والدین، از اعضا به جهت حضور خلاقانه و با انگیزه در کارگاه‌های فصل بهار قدردانی کرد و از آنها خواست علاوه بر شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حضور پررنگ‌تری در کارگاه‌های برخط فصل تابستان داشته باشند.

کیانی در ادامه با تبریک روز دختر به اعضای حاضر عنوان کرد: به گفته‌ی پیامبر مکرم اسلام(ص) دختران باقیات و صالحات و مایه‌ی برکت پدر و مادرانند.
وی از دختران به عنوان لبخند خداوند بر قلب‌های والدین یاد کرد و از آن‌ها خواست که با رعایت اخلاق و منش دینی، قدر خود را بدانند.
در پایان مربیان ضمن اهدا لوح تقدیر و جوایز به اعضاء فعال شرکت‌کننده در کارگاه‌های فرهنگی، هنری، گردنبندهای دست‌ساز مربیان مرکز را که به شکل قلب (با تکنیک اوریگامی) ساخته شده بود، به همه‌ی دختران حاضر در مرکز هدیه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =