اولین نشست فصلی مربیان و رابطین ادبی زنجان در سال ۱۴۰۰

اولین نشست فصلی مربیان و رابطین ادبی در سال ۱۴۰۰ پیش بینی و با حضور فروغ شایگان، کارشناس مسئول کارگاه های ادبی در فضای اسکای روم اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ به نقل از فاطمه سلیمانی کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، اولین نشست فصلی مربیان و رابطین ادبی در سال ۱۴۰۰ پیش بینی و با حضور فروغ شایگان، کارشناس مسئول کارگاه های ادبی در فضای وبینار اجرا شد.

کارشناس آفرینش‌ادبی استان گفت: در این جلسه‌ که با حضور جمعی از مربیان، رابطین و کارشناسان آفرینش‌های ادبی کانون استان برگزار شد، تعدادی از مربیان و رابطین ادبی با ارائه‌ی نمونه طرح‌های اجرا شده به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات نشست پرداختند.

سلیمانی ضمن اشاره به اهداف این نشست افزود: این نشست تخصصی با محوریت تحلیل و آسیب شناسی کارگاه های برخط، ارائه‌ی راهکارهای مناسب برای جذب و پایدار سازی اعضا و شیوه‌های نقد و بررسی آثار اعضا در فضای وبینار برگزار شد.

فروغ شایگان نویسنده کتاب « نوشتن خلاق» ارائه‌ی راهکارهای مناسب، بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات و اشتراک گذاری طرح‌ها به منظور بررسی شیوه‌ی اجرا و ارائه‌ی پیشنهادات لازم برای پیشبرد بهتر طرح‌ها از مواردی بود که در این نشست به آن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =