ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون خراسان جنوبی از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از روز ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون استان به نشانی  khorasanj.kpf.ir تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در تابستان امسال قریب به ۸۰ کارگاه تخصصی شامل مهارت‌های زندگی، نوجوان امیدوار، مهارت‌های زندگی معنوی، داستان نویسی و نوشتن خلاق، نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، حافظ‌خوانی، انواع کاردستی، سفال‌گری، پویانمایی، نمایش خلاق، نجوم، فن‌بیان و زبان بدن، شعر و قصه، کاغد و تا(اوریگامی) و... با هدف مهارت آموزی و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان ونوجوانان استان پیش بینی شده است.

مدیر کل کانون استان ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند بدون محدودیت جغرافیایی در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

حمیدی اظهار داشت: این دوره‌ها با حضور مربیان توانمند کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =