آیین تجلیل از دختران نمونه استان مازندران در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) آیین تجلیل از دختران نمونه استان مازندران در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، آیین تجلیل از دختران نمونه استان مازندران از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با همکاری کانون پرورش فکری استان و شهرداری ساری و با حضور مسئولان و دختران نمونه استان درسالن سینما کانون ساری برگزار شد.


در ابتدای این برنامه محمدعلی یزدان‌شناس ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) به خدمات کانون در دوران کرونا و توسعه این خدمات در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین اشاره کرد. 
وی از تجهیز مرکز شماره 3 ساری به عنوان مرکز شاخص نجوم و نمایش یاد کرد وافزود: به زودی از آسمان نمای نجوم این مرکز بهره برداری می شود.
در ادامه سمیه قاسمی طوسی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و علی رجبی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز به بیان انتظارهای جامعه بانوان و دختران و  برنامه‌های استانداری در حوزه بانوان پرداختند.  
در پایان این برنامه از19  دختران نمونه استان در بخش‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی تقدیر شد.
از میان تقدیرشدگان، زهرا محمودی بنه زمینی، عضو کانون پرورش فکری دلشگا  نیزبه عنوان برگزیده بخش المپیاد انیمیشن  مورد تقدیر قرار گرفت. 
بازید مسئولان از مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری و دیدن آسمان نمای نجوم ویژه کودکان ونوجوانان از دیگر برنامه‌های جنبی این برنامه بود.     


 

عکس های بشتر 
    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =