کد خبر: 305744
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
بازدید 254
قصه گویان اشاره کانون استان تهران در مسیر جشنواره قصه گویی

کارگاه قصه گویی با زبان اشاره با حضور مربیان، اعضا ارشد و نوجوان کانون استان تهران  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به منظور تقویت سطح دانش و مهارتهای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه در کنار سایر کودکان و نوجوانان، دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی کانون استان تهران کارگاه قصه گویی با زبان اشاره را با حضور ۹ نفر از مربیان و۱۱ نفر از اعضا نوجوان و ارشد مراکز فراگیر برگزار کرده است.

وحیده نظری  مدرس زبان اشاره سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن بررسی اجرای درست حرکت های اشاره قصه گویان شرکت کننده در کارگاه به اهمیت استفاده از زبان بدن و  فرم چهره در ارتباط گیری بهتر مخاطب ناشنوا با قصه تاکید کرد.

مدرس کارگاه زبان اشاره قصه گویی افزود: قصه گوی زبان اشاره علاوه بر توجه به حرکات اشاره لازم است به فنون درست قصه گویی مسلط باشد و بتواند از همه ی ظرفیتهای خود در جذب مخاطب ناشنوا بهره مند شود.

همچنین پنج عضو معلول حرکتی و دارای اسیب بینایی کانون استان تهران خود را برای حضور در بخش ملی و پادکست  بیست و سومین جشنواره قصه گویی آماده می کنند.

خاطر نشان می کند: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با حدود بیست سال فعالیت پنج مرکز فراگیر مخصوص کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و انعقاد یادداشت تفاهم همکاری با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گام های موثری در جهت فعالیت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =