کد خبر: 305750
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
جشن تکلیف  سیاسی رای اولی‌ها

وبینار مجازی رای اولی‌ها با حضور مدیرکل کانون خراسان‌رضوی و حسن حسینی فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز با اعضای نوجوان مراکز فرهنگی کانون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، نشست مجازی رای اولی‌ها با حضور مدیر کل کانون استان و فرماندار شهرستان طرقبه و نماینده فرمانداران استان با اعضای نوجوان و جمعی از مربیان مراکز در روز  سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰برگزار شد.

ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون خراسان‌رضوی ضمن تبریک ایام  و سپاس از اعضای نوجوان  وهمکارانی که به صورت حضوری و مجازی در این برنامه  شرکت کرده بودند  به میهمان ویژه برنامه  آقای حسن حسینی فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز خیر مقدم  وخوش آمد گفت.  

ابراهیم زره‌ساز با اشاره  به شعارکانون «آینده را باید ساخت» بر اینکه آینده متعلق به جوانان و نوجوانان است تاکید کرد و افزود: جوانان و نوجوانان خود باید آینده کشور را بسازند و با شرکت در انتخابات و انتخاب درست این مهم اتفاق می‌افتد.

زره ساز گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران پیشگام و پیشرو در بسیاری از مباحث علمی، فرهنگی و ادبی است و ما به آن می‌بالیم.  

مدیرکل کانون  جشن تکلیف  رای اولی‌ها را مجدداً تبریک گفت  و همه حاضران را به حضور پر شور در پای صندوق‌های  رای فراخواند.

در ادامه وبینار سید حسن حسینی فرماندار شهرستان طرقبه و شاندیز  ضمن عرض  تبریک ایام دهه کرامت گفت: کانون پروررش فکری  یک مرکز بسیار مهم و تاثیر گذار در عرصه ی فرهنگی و پرورش نسل جوان است.

حسینی  به سخن امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:  نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای جمهوریت  واسلامیت بنا شده است

فرماندار طرقبه و شاندیز گفت: تمام سیستم مدیریتی کشور ما مبتنی بر رای و اراده  مردم است و این نشان  از جمهوریت  نظام ما دارد.

 در ادامه وی فرایند انتخابات را یک فرایند مردمی دانست و برای حاضران وظایف فرمانداران را تشریح کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =