کد خبر: 305820
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
بازدید 208
برگزاری بیش از ۳۹۰ کارگاه مجازی در فصل تابستان

مدیر کل کانون استان تهران با اعلام آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط  تابستانی از ۲۹ خرداد ۱۴۰۰،گفت: کانون استان تهران ۸۵ کارگاه ملی و ۳۱۱ کارگاه استانی را  در قالب ۶۴ مرکز فرهنگی هنری و ادبی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ فاطمه تنهایی مدیر کل کانون استان تهران با اشاره به برگزاری حدود ۴۰۰عنوان کارگاه از سوی کانون پرورش فکری استان تهران در تابستان ۱۴۰۰ تصریح کرد: سه عنوان کارگاه جدید مثنوی خوانی ویژه نونهال و نونگاه، آمادگی قبل از کاوشگری ویژه نوباوه و مهارت خواندن ویژه کلاس اولی ها، مجسمه های سیمی ویژه نونگاه و نوجوان و تکنیک چاپ دستی ویژه نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.

وی با تاکید بر هم افزایی و هم پوشانی فعالیت های کانون پرورش فکری در کنار درس و مدرسه دانش آموزان، افزود: برای نخستین بار کانون استان تهران کارگاه مهارت خواندن ویژه کودکانی که کلاس اول را به پایان رسانده اند، برگزار می کند.

فاطمه تنهایی در خصوص نحوه برگزاری کارگاه مهارت خواندن کلاس اولی ها به صورت مجازی عنوان کرد: مطالعه و رو خوانی با محوریت کتاب های کانون، بازی با کلمات، نمایش خلاق، تصویر سازی و قصه گویی از جمله فعالیت های این کارگاه خواهد بود.

مدیر کل کانون استان تهران با بیان تجربه یکساله کانون پرورش فکری در برگزاری کارگاه های مجازی و استقبال خانواده ها از کارگاه های کانون استان تهران گفت: مهلت ثبت نام کارگاه های تابستانی تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰ است و ۱۵ تیر زمان شروع کارگاه های تابستانی خواهد بود.

وی گفت: مدت زمان هر کارگاه ۸ تا ۱۰ جلسه یک ساعته خواهد بود و به طور متوسط ۱۰ الی ۱۲ نفر در هر کارگاه مجازی شرکت می کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =