کد خبر: 305926
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
بازدید 1091
کودک دیروز، صنعت گر و کار آفرین امروز

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ازکارخانه کاشی امین بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، عالیه قوامی سرپرست کانون،  محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی، هنری و عمرانی به بهانه تقدیر و تشکر از مهندس ابوالفضل خالقیه مدیرعامل گروه صنعتی کاشی  امین از این کارخانه بازدید به عمل آوردند.، مهندس خالقیه عضو سابق مرکز شماره ۱ کانون میبد بوده و اکنون مدیرعامل کارخانه کاشی امین میبد است.حمایت مادی و معنوی مهندس خالقیه در امر مرمت و بازسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قابل ستایش و قدردانی است. به همین  منظور  از خدمات ارزنده و تاثیر گذار ایشان با اهدای لوح تقدیر، تشکر به عمل آمد.

عالیه قوامی ضمن ابراز خوشحالی ازبالندگی اعضاء سابق کانون و حضور موفق آنها به عنوان مدیرانی پویا و خلاق در عرصه های مختلف اجتماع ، از  تاثیرگذاری کانون  دررشد خلاقیت کودکان دیروزو حضور موثرشان در جامعه امروز اشاره کرد.وی بیان خاطرات کودکی و نیز، بهره‌مندی از تجربیات مدیران و صنعتگران جوان را ،راهی برای پیش‌برد اهداف کانون پرورش فکری، جهت تربیت و شکوفایی نسل آینده، دانست.

 وی ادامه داد: کانون پرورش فکری، تلاش می‌کند با اجرای فعالیت‌های پرورشی، بر رشد فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان عزیز، تأثیرگذار بوده و آنان را مردان و زنانی توانمند و وموثرتربیت نماید.

قوامی تأکید کرد:. مسیر توسعه از حوزه کودک و نوجوان می گذرد و آینده ایران اسلامی با دستان توانمند این عزیزان ساخته خواهد شد.

یلقلل.jpg

 ابوالفضل خالقیه،  متولد ۱۳۶۵، مدیر عامل کارخانه کاشی امین میبد، ضمن ابراز خرسندی از گذراندن دوران کودکی و نوجوانی خود در کنار مربیان خلاق و توانمند و خواندن کتاب های خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان نمود:  در حال حاضر مهم ترین دغدغه در حوزه کودک و نوجوان  کمبود امکانات و  فضاهای شاد ، همچنین مراکز مهارت آموزی، دست ورزی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان است. وی هدایت و آموزش صحیح  مسائل دینی و اعتقادی  و ایجاد امنیت روحی و روانی در کودکان ونوجوانان را موجب آماده سازی  و شکل گیری شخصیت انها جهت رویارویی با مشکلات جامعه و تلاش جهت پیشبرد اهداف کشور دانست.

5555تافقفغع.jpg

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =