کد خبر: 306002
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
بازدید 120
نشست هم‌اندیشی فصلی کانون پرورش فکری استان بوشهر برگزار شد

اولین نشست هم‌اندیشی فصلی کانون در تاریخ ۷ تیرماه به منظور هم‌افزایی و هم‌اندیشی در خصوص فعالیت های فرهنگی هنری ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اولین نشست هم‌اندیشی فصلی کانون در تاریخ ۷ تیرماه برگزار شد. این نشست با حضور مدیرکل و کلیه کارشناسان کانون پرورش فکری در پایان فصل بهار و به منظور هم‌افزایی و هم‌اندیشی در خصوص فعالیت های فرهنگی هنری ادبی صورت گرفته در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ تحلیل، تفسیر، نقد و بررسی آنها تشکیل شد.

در این جلسه کارشناسان کلیه واحدها به ارائه گزارشی از روند کار خویش پرداخته و در خصوص پروژه‌ها و کارهای در دست و پیش رو گفتگو کردند.

رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این نشست ضمن سپاس از تلاش های صورت گرفته در سه ماهه اول سال با تکیه و تاکید بر کیفیت بخشی کلیه فعالیتهای کانون ابراز امیدواری کرد که در فصل تابستان کلیه مراکز بتوانند با حضور مجازی اعضا در شرایط شیوع ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی هنری خود را با قوت و قدرت ادامه دهند .

وی تحلیل، تفسیر، نقد و بررسی عملکرد را یکی از راه‌های موثر در حل مشکلات احتمالی و در نهایت پیشرفت مجموعه دانست و اشاره کرد که نشست های هم اندیشی با مضمون نقد و بررسی عملکرد ادامه خواهد داشت.

این جلسه که با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری ها برگزار شد، بعد از ۱۲۰دقیقه گفتگو به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =