کارگاه تخصصی مهارت نه گفتن در مرکز شماره۲ بیرجند برگزار شد

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، کارگاه تخصصی مهارت نه گفتن با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان بیرجند و موسسه همیاران سلامت در مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۲ بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی: کارگاه تخصصی آموزش مهارت نه گفتن با حضور اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۲ بیرجند، هم‌زمان با هفته کاهش آسیب‌های اجتماعی به مرحله‌ی اجرا در آمد.

بر اساس این گزارش در این کارگاه آموزشی که با تدریس کارشناسانی از اداره بهزیستی شهرستان بیرجند  همراه بود، مهارت‌های جرات ورزی، توانایی رد محترمانه و قاطع درخواست های نامناسب و نه گفتن، انتخاب  همنشین مناسب، شناخت افراد سودجو و نه گفتن به خواسته‌های آنها برای اعضای حاضر در این کارگاه تشریح شد.

گفتنی است در ابتدای این کارگاه آموزشی که تعدادی از اعضای شورای فرهنگی کانون استان نیز حضور داشتند، فاطمه آدینی کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادبی استان، گزارشی از فعالیت‌های حضوری و مجازی کانون در جهت پر کردن هدفمند اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین اقدامات کانون در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی توضیحاتی را ارایه کرد.

بازدید از نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع نوجوانان و آسیب‌های اجتماعی پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =