قطعه سرود «فردای روشن» در زنجان تولید شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در راستای اقدامات فرهنگی کانون پرورش فکری زنجان قطعه سرود «فردای روشن» تولید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، علیرضا نوری درباره فعالیت سرود کانون اظهار کرد: کانون پرورش فکری استان در راستای کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری اقدامات مختلفی انجام داده و موفقیت‌های آن چشمگیر بوده است.

مدیرکل کانون استان زنجان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه‌ها به سمت غیرحضوری بودن رفته است، گفت: تشکیل گروه سرود در فضای مجازی، گام جدیدی در راستای حضور اجتماعی، فرهنگی و هنری در کانون است که تاکنون اجراهای میدانی و صحنه‌ای مختلفی در مناسبت‌ها داشته‌اند.

وی با اشاره به برخی موفقیت‌های گروه‌های سرود کانون در سال گذشته اظهار داشت: کسب مقام برگزیده گروه کرال پسران در نخستین مهرواره آفرینش (نغمه های روشن فردا)کانون‌های کشور و همچنین کسب مقام برگزیده استانی هر 2 گروه کرال دختران و پسران در نخستین مهرواره آفرینش و راهیابی 15 نفر از اعضای گروه سرود در کرال کشوری از موفقیت‌های این گروه بوده است.

در این راستا عزیزه ریحانی کارشناس آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان  با بیان اینکه گروه سرود کانون با عنوان «کرال آفرینش» فعالیت دارد، افزود: این گروه سرود یک سری کارگاه‌های حضوری و مجازی در شرایط ویروس کرونا داشته است.

لازم به ذکر است که در گروه کرال کانون زنجان 22 پسر و 30 دختر حضور دارند و تاکنون 4 قطعه توسط انجمن سرود کانون تولید شده و یک قطعه نیز در حال تولید است.

همچنین کار جدید گروه سرود با عنوان «فردای روشن»  با شعری از رضا نیکوکار و آهنگ‌سازی و رهبری سعیدپورعلی انجام شده است و در مراحل صدابرداری است.

در پایان از همه مربیانی که در طول فعالیت گروه سرود کانون از ایام گذشته در کنار کانون پرورش فکری و اعضای آن بودند تشکر و قدردانی می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =