کد خبر: 306065
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
جلسه مجازی تبیین و بروز رسانی وظایف کارکنان خدمات برگزار شد

کارکنان خدمات کانون گلستان با حضور در جلسه ی مجازی، به مرور وظایف‌ کاری خود در شرایط کنونی و پرسش و پاسخ در این حوزه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این جلسه با حضور معاون فرهنگی‌اجرایی و کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی به منظور بررسی شیوه‌نامه بازگشایی مراکز فرهنگی‌هنری در شرایط بحران کرونا، مرور وظایف کارکنان در شرایط بحران کرونا و مشکلات جاری روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی برگزار شد.

مهدی علیانی‌نژاد، کارشناس تدارکات و پشتیبانی اداره‌کل کانون استان در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات همکاران، به بررسی مسائل و مشکلات موجود از جمله ضرورت توجه جدی به موضوعات ایمنی، سلامت، بهداشت، امنیت، نظافت، زیبا سازی و سایر امور جاری پرداخت و سپس به سوالات همکاران پاسخ داد.

وی در ادامه مواردی مانند وظایف کارکنان خدمات در چگونگی رعایت شیوه‌های بهداشتی در فعالیت‌های حضوری، برطرف کردن مشکلات تاسیساتی مرکز، کنترل و مراقبت از وسایل، آشنایی و نحوه کارکرد با کپسول اطفاء حریق، بازدید و سرکشی میدانی در روزهای تعطیل، امینت مراکز و همچنین مواردی را در خصوص دوربین‌های مداربسته را تشریح و تبیین کرد.

در انتهای جلسه کارکنان خدمات مشکلات موجود در مرکز و همچنین درخواست‌های خود را با کارشناس تدارکات و پشتیبانی اداره‌کل کانون در میان گذاشتند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =