کد خبر: 306081
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
بازدید 229
کودکان و نوجوانان همدانی روز قلم را پاس داشتند

هم‌زمان با فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز قلم، اعضای کودک و نوجوان کانون استان همدان، با حضور در آرامگاه بوعلی سینا این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اعضای کارگاه بازیگری و نمایش کانون این استان با حضور در محوطه آرامگاه بوعلی سینا، در لباس دانشمندان و مفاخر ایرانی به اجرای برنامه پرداختند.
این مراسم با توضیح مختصری از علت نام‌گذاری این روز توسط مجری برنامه آغاز و در ادامه ۵ تن از اعضای هنرمند مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون همدان به معرفی شخصیت‌هایی هم‌چون: حکیم هزاره‌ها بوعلی سینا، میرزاده عشقی، عین‌القضات همدانی، باباطاهر عریان همدانی و عارف قزوینی پرداختند.
در ادامه این برنامه مدیر کل استان، ضمن تبریک این روز، قداست و جایگاه قلم را بسیار ارزشمند توصیف کرد و سوگند خداوند در قرآن به قلم را گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن دانست.
ضرابی‌زاده، ضمن تشکر از کودکان و نوجوانان به واسطه اجرای بسیار زیبای آنها، ابراز امیدواری کرد که در برنامه‌ها و مناسبت‌های پیش رو، شاهد اجرای بیش‌تر این عزیزان باشیم.
‏لازم به ذکر است این برنامه به مدت یک ساعت و با استقبال خوب همشهریان در محوطه آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد و اعضا کانون با کمک از هنر نمایش و بازیگری به معرفی شخصیت‌های ماندگار ادبی همدانی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =