کد خبر: 306133
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
بازدید 58
گرامی‌داشت روز قلم در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت روز قلم، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت روز قلم، 14 تیر 1400، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند برنامه مناسبتی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با برگزاری یک وبینار با حضور یکی از مربیان ادبی کانون برای اعضای نوجوان خود درباره  خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب مطالعه کردن و در نهایت خوب نوشتن به گفت و گو نشست.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین با دعوت از مربی مسوول مرکز محمدیه، یک نشست مجازی درباره شاهنامه و جایگاه زنان در آن برای اعضای نوجوان دختر برگزار شد.

معرفی روز قلم و دعوت از «کلر ژوبرت»نویسنده مطرح کتاب های کودک برای گفتگو با اعضا درباره آثارش، معرفی تاریخچه نویسندگی کودک، معرفی مهدی آذریزدی و مصطفی رحماندوست و پخش قصه گویی از وی ، بحث آزاد راجع به اهمیت قلم  معرفی و روخوانی کتاب ، شعرخوانی و کارگاه  کاردستی روز قلم و ساخت نماهنگ توسط اعضا به مناسبت روز قلم، از دیگر فعالیت‌های این مرکز به مناسبت روز قلم بود.

هم‌چنین در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون قزوین، فعالیت‌های اجرای طرح ادبی، نوشتن خلاق و معرفی آثار و زندگی «مهدی آذر یزدی» انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =