کد خبر: 306138
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
بازدید 122
 گرامی داشت روز ملی ادبیات کودک ونوجوان درکانون لرستان

به مناسبت 18 تیر ماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان، برنامه های مختلفی را متناسب با این روز به صورت مجازی برگزارکردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز 17 تیرماه 1400به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، مراکز کانون پرورش فکری استان برنامه های متنوعی را متناسب با این روز به صورت مجازی برگزارکردند.
محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان گفت: همه مراکز کانون در سراسر استان لرستان در فعالیت های عمومی وکارگاه های مجازی، جایگاه و یاد وخاطره مهدی آذریزدی نویسنده ای که درتمام خاطرات ذهنی و عینی بچه ها نقش آفرینی کرده است را مرور کردند و تمامی فعالیت های بامحوریت کتاب وکتابخوانی و آشنایی اعضا با ادبیات، به ویژه ادبیات کودک ونوجوان انجام شد.

محمدی افزود: این در حالی است که همزمان با روز ادبیات کودک ونوجوان، با هماهنگی های به عمل آمده با اعضا، در گروه های مجازی شخصیت و آثار و زندگی مرحوم مهدی آذریزدی تشریح شد و کتاب هایی از جمله «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» برای اعضا معرفی شدند.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت اعضای انجمن آفرینش های ادبی شهرستان های خرم آباد، بروجرد و دورود و واحد مکاتبه ای خرم آباد، با حضور اعضا، مربیان ادبی و کارشناس ادبی در نشست مجازی با حضور میثم متاجی شرکت کردند.


محمدی بیان داشت: در مرکزکانون شماره یک شهرستان بروجرد ویژه برنامه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری با حضور تعدادی از نوجوانان دختر برگزارشد که دراین ویژه برنامه ، شخصیت و آثار مهدی آذر یزدی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.
مدیرکل کانون لرستان اظهارداشت: همچنین کتابخانه های سیار روستایی شماره 6 و سیار شهری شماره 2 خرم آباد در اتاق برخط اداره کل کانون لرستان حضوریافتند و برنامه های مختلفی را مانند: معرفی کتاب ، قصه گویی و معرفی مهدی آذر یزدی پرداختند.
گفتنی است: 17 مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۷  کتابخانه سیار و 2 پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان به بچه های لرستانی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند که باشیوع کرونا و تعطیلی مراکز، این فعالیت ها تا زمان بازگشت به حالت عادی و بازگشایی مراکز به صورت مجازی انجام می گیرند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =