کد خبر: 306151
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
بازدید 614
مراسم رونمایی از کتاب «عروسکم گم‌ شده» توسط شهر دوستدار کودک

در آستانه‌ی فرارسیدن ۱۸ تیرماه روز ادبیات کودک و نوجوان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، از کتاب «عروسکم گم‌ شده» به نویسندگی بهناز ضرابی‌زاده رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت فرارسیدن ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهر دوستدار کودک و فرهنگ‌سرای ولایت اقدام به برگزاری مراسم رونمایی از هجدهمین کتاب بهناز ضرابی‌زاده نویسنده‌ی توانمند کشوری کرد. 
در آغاز این مراسم که رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی، رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر و تنی چند از مسئولان شهر همدان و  کودکان و نوجوانان منطقه خضر حضور داشتند، گروه سرود مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ همدان به اجرای سرودی زیبا پرداخت، سپس کتاب «عروسکم گم‌ شده» توسط دو تن از اعضای هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ همدان به صورت نمایش خلاق معرفی شد.


سپس مدیرکل کانون استان همدان و نویسنده کتاب فوق به ایراد سخن پرداخت.
ضرابی‌زاده در این مراسم، ضمن تبریک روز ادبیات کودک و نوجوان، یاد و نام نویسنده توانمند و فقید ادبیات کشور، مرحوم مهدی آذر یزدی را گرامی‌داشت، و علت نامگذاری این روز را برای حاضران بیان و ابراز داشت، آذر یزدی نویسنده‌ی خوش‌ذوق، تمام عمر خود را وقف نوشتن برای کودکان و نوجوانان کرد و با توجه به اینکه فاقد تحصیلات کلاسیک و دانشگاهی بود از خود آثار ارزشمندی رابه جا گذاشت.
مدیرکل کانون استان در پایان صحبت‌های خود از دست اندرکاران برگزاری این مراسم و اعضای خوب و هنرمند کانون استان همدان تشکر و قدردانی کرد.
در پایان کتاب «عروسکم گم‌ شده»، هجدهمین کتاب این نویسنده که به تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است، به دست مسئولان حاضر  رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =