پیک امید کانون خراسان جنوبی به روستاهای طبس رفت

در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان، پیک امید کانون خراسان جنوبی به روستاهای جوخواه و جمز از توابع شهرستان طبس اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، پیک امید کانون با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان به روستاهای جوخواه و جمز از توابع شهرستان طبس رفت.

در این اعزام که در آستانه روز ادبیات کودک و نوجوان و با رعایت دستور العملهای بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم انجام شد، مربیان کانون، با اجرای برنامه های متنوع از قبیل قصه گویی (قصه آدم کوچولوی گرسنه)، نمایش فیلم کشاورز و ربات، آموزش اوریگامی، نمایش عروسکی «گل اومد بهار اومد» و اجرای مسابقات شاد و میدانی  و همچنین اهدای بسته‌های نوشت افزار ایرانی ، به ۶۰ نفر از کودکان ونوجوانان حاضر در این برنامه، روز خاطره انگیزی برای آنان رقم زدند.

بر اساس این گزارش، معرفی روز ادبیات کودک ونوجوان و «مهدی آذر یزدی» نویسنده نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان ایران، معرفی کتاب، تشویق به مطالعه کتاب و بیان ویژگی‌های کتاب مناسب برای کودکان ونوجوانان از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

گفتنی است در این برنامه سیده ملیحه قریشی‌زادگان مربی فرهنگی و نماینده انجمن قصه گویی استان محمد صفاری مهربان مربی کتاب‌خانه سیار روستایی طبس و احسان بلورری کارشناس فرهنگی مراکز سیار و پستی استان اعضای تشکیل دهنده‌ی کاروان پیک امید کانون بودند که با حضور رییس کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه استان ،به مرحله‌ی اجرا درآمد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =