ثبت‌نام قریب ۱۰۰ کارگاه‌ تابستانی کانون هرمزگان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان همزمان با سراسر کشور از روز ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛  زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

همچنین این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

این دوره‌ها در گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در رشته‌های متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر انجمن‌های تخصصی کانون برگزار گردید.

گفتنی است ۹۵ کارگاه‌ فصل تابستان هرمزگان در رشته‌های نقاشی، طراحی، خط تحریری، خط‌تحریری شکسته سفالگری، میناکاری، نمددوزی، سوزن دوزی، عروسک‌سازی، زیرلعابی، مهره‌ و مرواریددوزی، جعبه‌سازی، نقاشی روی سفال، اوریگامی، هنرهای بومی و سنتی، کاشی‌دست‌ساز، تصویرسازی، نمایش خلاق، نقاشی روی پارچه، نمایشنامه نویسی، فیلم‌سازی، انیمیشن، شعر و قصه، آموزش قرآن(قصص قرآنی)، بازی و سرگرمی، سواد اقتصادی، شاهنامه‌خوانی، محیط زیست، نجوم، عکاسی موبایلی، فن بیان و زبان بدن، تصویرخوانی، بازی‌های خلاقانه،   اوریگامی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرایی، مهارت معنویت، خودباوری، مهارت روابط مثبت،   شادی و نشاط و هوش هیجانی با شرکت کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار می‌شود.

 همزمان با سراسر کشور سایت کانون هرمزگان به نشانی hormozgan.kpf.ir  جهت ثبت نام  کارگاه‌های برخط  از ۲۹ خرداد تا ۱۳ تیر باز می‌باشد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با ۱۵ مرکز ثابت ۲ کتابخانه پستی و ۲ واحد سیار به کودکان و نوجوانان این استان جنوبی خدمات رسانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =