نشست کانون پرورش فکری میناب با روسای ادارات برق و شبکه بهداشت

نشست کانون پرورش فکری با روسای ادارات برق و شبکه بهداشت شهرستان میناب، در راستای بهره‌مندی فرزندان پرسنل این ادارات از فعالیت‌های کانون و کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی تابستان صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ این نشست با حضور بهروز بهادری معاونت شبکه برق و جواد پوردکان معاونت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب و مسئول و مربیان فرهنگی هنری مرکز میناب برگزار گردید.
در این نشست مرضیه فیروزی مسئول کانون پرورش فکری میناب به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و آمادگی خود را جهت غنی کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل آن ادارات به بهترین نحو با فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی و کارگاه‌های طرح تابستانه کانون پرورش فکری میناب اعلام کرد.
فیروزی توضیحاتی راجع به عضویت و بهره‌مندی فرزندان پرسنل آن ادارات از فعالیت‌ها و کارگاه‌های ترم تابستان ارائه داد.
جواد پوردکان با اشاره به نشاط و پویایی فضای موجود در مرکز میناب قول همکاری این اداره را با کانون داد و کانون را هم از لحاظ فعالیت‌ها و هم از نظر فضا مکان مناسبی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان دانست.
در ادامه بهروز بهادری مراکز کانون پرورش فکری را فرصت مناسبی برای پرورش فکر فرزندان این اداره دانست و قول همکاری با کانون را داد تا کودکان و نوجوانان از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری میناب استفاده کنند.
گفتنی است کودکان و نوجوانان مینابی علاوه بر شرکت در فعالیت‌های عمومی کانون این شهرستان، می‌توانند از حدود ۱۰۰ کارگاه تخصصی تابستانه کانون هرمزگان که برای خدمات رسانی فرهنگی، هنری و ادبی به اعضا و دانش آموزان طراحی شده است؛ بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =