کد خبر: 306161
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
فعالیت‌های متنوع و هدفمند ویژه اعضای فعال کانون قشم

اعضای مرکز فرهنگی هنری قشم با اجرای نمایش عروسکی کاغذی‌ به استقبال کارگاه‌های تابستانه رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با دهه‌ی کرامت کودکان قشمی با همراهی مربیانشان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در جشنی جذاب از بهار خداحافظی کردند و به استقبال تابستانی گرم و پر هیجان رفتند.

فرحناز شهنوازی مسئول مرکز قشم  گفت: این جشن با هدف استقبال از تابستان و اختتامیه‌ی  کارگاه‌های ترم بهار برگزار گردید. 

وی گفت: در طول ترم بهار تمام سعی مربیان فرهنگی بر این بود که اعضا نتیجه کار نهایی و لذت‌بخشی از کارگاه‌ها را در قالب تهیه نمایش عروسکی کاغذی پ کلیپ نمایشی 

 ارائه دهند. 

شهنوازی همچنین افزود: اعضا در طول ترم بهار در کارگاه‌های کتابخوانی و قصه‌گویی راضیه سلیمانی‌پور مربی مجازی مرکز قشم و کارگاه‌های معرفی و بحث کتاب و آشنایی با قرآن فرحناز شهنوازی حضور مداوم و فعالی داشتند.

وی در ادامه افزود: جهت جذابیت‌بخشی به کارگاه‌های عمومی مجازی آموزش‌ها را با فراگیری کاردستی و اوریگامی تلفیق شد تا با احساس لذت بیشتری همراه باشد.

تهیه‌ی کلیپ، عکس و  فیلم از  نمایش عروسکی‌ کاغذی توسط اعضا و با هدایت مربیان فرهنگی مرکز، از برنامه‌های کارگاه‌های ترم بهار مرکز فرهنگی هنری قشم بود. 

شهنوازی همچنین اضافه کرد: جشن‌ پایانی شامل برنامه‌های بازی، ساخت اوریگامی، قصه‌گویی، شعرخوانی  توسط عضو نوجوان پرنیان اسماعیلی و تقدیر از اعضای مرکز بود؛ که در آخرین روزهای خرداد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =