ملاقات مربیان کانون هرمز با مدیرکل و همکاران ستادی کانون هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در راستای بررسی و رسیدگی بهتر به موانع‌کاری و مشکلات همکاران در مراکز سراسر در استان، طی یک دوره مشخص و با هماهنگی و آمادگی قبلی مراکز، مسئولین مراکز به همراه مربیان در دفتر استان حضور می‌یابند و از نزدیک و به صورت رو در ور به بیان دغدغه‌ها و رفع مشکلات خود و مرکز با کارشناسان واحدهای مختلف اداره کل می‌پردازند.

در این راستا با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجرایی استان در نخستین روزهای تابستان، مسئول مرکز و مربیان مرکز هرمز در دفتر اداره کل کانون حضور یافتند و ضمن دیدار با پروین پشتکوهی مدیرکل کانون و بیان دغدغه‌های مرکز فرهنگی هنری هرمز با دیدگاه‌ها و انتظارات  استان از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مرکز آشنا شدند.

مدیرکل کانون ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارائه شده مرکز هرمز به کودکان و نوجوانان از مربیان این مرکز خواست در مواردی همچون عمق بخشیدن به فعالیت‌ها، کارجهادی، داشتن چشم‌اندازی برای کودکان و نوجوانان هرمز، پرورش روحیه مطالبه‌گری در خود و اعضا، ارتباط نزدیک با خانواده‌ها، و توجه به امر بهره‌گیری از ظرفیت‌های جزیره هرمز، تلاش و برنامه‌ریزی نمایند.

در ادامه مربیان مرکز با معاونت فرهنگی و اجرایی کانون استان دیار کردند و معاونت فرهنگی نیز ضمن قدردانی از زحمات مربیان پیشنهادات را برای بهبود روند برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها ارائه کرد.  

طراحی تقویم اجرای جلسات شورای مرکز و دعوت از کارشناسان حوزه‌های مختلف در هر جلسه به عنوان میهمان و پیگیری اقدامات طبق یک تقویم زمانی، برگزاری نشست‌های دوره‌ای منظم تحت عنوان گفتمان ایده روز با حضور کودکان و نوجوانان و یک کارشناس در حوزه کارآفرینی برای بسترسازی جهت رشد نگرش کارآفرینی در اذهان کودکان و نوجوانان با توجه به مسائل و دغدغه‌های محلی منطقه، ارتباط گسترده‌تر با دانشگاه هرمز و تدوین مسیر مشخص برای دستیابی به نتایج در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله برنامه‌هایی بود که برای این مرکز ارایه شد.

در ادامه مربیان با همراهی معاونت فرهنگی و اجرایی با کارشناسان بخش‌های مختلف اداره کل دیدار  و ضمن ارائه دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات مرکز هرمز، راهکارها و توصیه‌های واحدهای کارشناسی را دریافت کردند.  

در پایان این برنامه از زحمات همکاران مربیان مرکز هرمز تقدیر و تشکر به عمل آمد و هدایایی به رسم قدردانی به آنان اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =