کارگاه‌‎های مجازی تابستانی کانون هرمزگان آغاز به کار کردند

کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با حضور قریب یک هزار کودک و نوجوان از ۱۵ تیرماه شروع به کار کرده و درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با پایان یافتن مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... کانون، ویژه فصل تابستان؛ این کارگاه‌ها از روز سه شنبه ۱۵  تیرماه شروع شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

این کارگاه‌ها استانی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت کنندگانی از ۱۶ استان در دوره‌های برخط تخصصی هرمزگان شرکت کرده‌اند. دوره‌های برگزار شده در فصل تابستان، شامل گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌شود.

شایان ذکر است این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته از استان و مدرسان باتجربه از استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

گفتنی است۹۴۴ شرکت کننده در ۸۵ کارگاه برخط تخصصی شامل نقاشی، طراحی، خط تحریری، خط‌تحریری شکسته، سفالگری، نمددوزی، سوزن دوزی، عروسک‌سازی، مهره‌ و مرواریددوزی، جعبه‌سازی، اوریگامی، هنرهای بومی و سنتی کاشی‌دست‌ساز، نمایش خلاق، فیلم‌سازی، انیمیشن، شعر و قصه، آموزش قرآن(قصص قرآنی)، بازی و سرگرمی، سواد اقتصادی، شاهنامه‌خوانی، محیط زیست، نجوم، عکاسی موبایلی، فن بیان و زبان بدن، تصویرخوانی، بازی‌های خلاقانه، نوشتن خلاق مقدماتی و پیشرفته، داستان‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، شعرسرای، مهارت معنویت، خودباوری، مهارت روابط مثبت، شادی و نشاط، هوش هیجانی شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =