ویژه برنامه‌های مجازی کانون هرمزگان به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد

سمیه آورند نویسنده کودک و نوجوان میهمان کارشناسان، مربیان و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ سمیه آورند نویسنده کودک و نوجوان میهمان نشست مجازی گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد مهدی آذر یزدی در استان هرمزگان شد.

در این نشست که با حضور کارشناسان، مربیان و اعضا کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری سراسر هرمزگان برگزار گردید؛ سمیه آورند در ابتدای سخنانش از روزهای زیبای عضویت در کانون و انتظار شیرین رسیدن پاکت‌های بخش مکاتبه‌ای گفت و کانون را محلی برای کشف و پرورش استعدادهای خود دانست.

آورند در مورد بخش‌های مختلف ادبیات کودک همانند قصه‌گویی، شعرخوانی صحبت کرد و یاد و خاطره استاد مهدی آذریزدی را گرامی داشت.

در ادامه برنامه همزمان با روز ملی ادبیات کودک ونوجوان؛ آیسا موحد از مرکز شماره ۴، سارا رامشی از مرکز بستک، مائده غریب‌نواز  عضو سیار شهری بندرعباس، فاطمه شیردل از مجتمع آفرینش بندرعباس، مبینا عباسی از مرکز قشم، فائزه رئیسی از مرکزشماره۳ و محمدامین سالاری از مرکز میناب به اجرای برنامه‌های متنوعی همچون، معرفی استاد آذریزدی، شعرخوانی، معرفی کتاب و شاهنامه‌خوانی پرداختند.

ویژه برنامه یادمان پیر نیک اندیش با گرامی‌داشت یاد استاد مهدی آذر یزدی با مشارکت استان‌های هرمزگان، یزد، خوزستان، کرمان، همدان و مازندران در ۱۷ تیرماه، ویژه برنامه اهمیت مطالعه‌ی کتاب و تاثیر آن در خلق اثر ویژه اعضا مکاتبه‌ای در ۱۹ تیرماه، ویژه برنامه بررسی تصویرگری کتاب‌های کودکان، خوانش آثار به مناسبت هفته ملی ادبیات کودک و نوجوان با مشارکت استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد در ۱۹ تیرماه از شاخص‌ترین ویژه برنامه‌های است؛ که بدین مناسبت طراحی شد و در حال اجراست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان با ۲۰ مرکز فرهنگی هنری ثابت، پستی و سیار روستایی به شیوه مستمر و پویا در راستای کشف و پرورش استعدادهای مخاطبین و تولید محتوا فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =