۸۲ کارگاه تخصصی برخط ویژه فصل تابستان فعالیت خود را در کانون خراسان جنوبی آغاز کردند

با استقبال کودکان و نوجوانان استان و با تکمیل ضرفیت ۱۰۰ درصدی، کارگاه تخصصی برخط ویژه فصل تابستان در مراکز کانون خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: با هدف پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و همچنین مهارت آموزی به مخاطبان، ۸۲ کارگاه تخصصی برخط ویژه فصل تابستان در کانون خراسان جنوبی پیش بینی و فرآیند ثبت نام آن همزمان با سراسر کشور از ۲۹ خرداد تا ۱۳ تیرماه ادامه داشت که با توجه به اعتماد والدین به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون صد در صد این کارگاه‌ها در این مدت تکمیل ظرفیت شد و در حال حاضر نیز فعالیت خود را با شعار «آینده ساختنی است» در بستر اینترنتی کانون استان به آدرس https://khorasanj.kpf.ir آغاز کرده است.

حمیدی افزود: مربیان توانمند کانون در این  کارگاه‌ها شامل مهارت‌های زندگی، نوجوان امیدوار، مهارت‌های زندگی معنوی، داستان نویسی و نوشتن خلاق، نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، حافظ‌خوانی، انواع کاردستی، سفال‌گری، پویانمایی، نمایش خلاق، نجوم، فن‌بیان و زبان بدن، شعر و قصه، کاغد و تا(اوریگامی)، ظریف بری با چوب و... در حال خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان استان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا هستند.

وی در خصوص برگزاری کارگاه‌های حضوری در مراکز کانون نیز اظهار داشت: با توجه به دستور العمل‌های ستادی کانون و اخذ مجوز از ستاد استانی مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا، در مناطق آبی و زرد فعالیت‌های کانون به صورت محدود با حضور بچه‌ها در مراکز نیز ادامه دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =