پذیرش اعضا در مراکز کانون به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در گفتگو با باشگاه خبر نگاران جوان در تشریح کارگاه‌های برخط کانون در فصل تابستان از پذیرش اعضا در مراکز کانون به صورت محدود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از پیش بینی ۸۲ عنوان کارگاه تخصصی برخط در دو سطح مقدماتی و پیشرفته خبر داد و گفت: ثبت نام این دوره ها از ۲۹ خرداد هم‌زمان با سراسر کشور به صورت مجازی و به در سایت کانون به آدرس   https://khorasanj.kpf.ir بخش آموزش‌های مجازی آغاز شده و تا ۱۳ تیر ماه ادامه داشت.

وی با بیان این‌که این دورها  از ۱۵ تیر ماه با هدف پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان ونوجوانان مهارت آموزی خود را آغاز خواهند کرد افزود: کارگاه‌های برخط کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پیش بینی شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند بدون محدودیت جغرافیایی در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

حمیدی اظهار داشت: این دوره‌ها با حضور مربیان توانمند کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

مدیر کل کانون استان در خصوص پذیرش حضوری اعضا در مراکز کانون نیز گفت: به منظور پذیرش اعضا به صورت حضوری در مراکز کانون از مراجع ذی ربط در استان در خواست اخذ مجوز شده است و با دستور فرمانداران و دستور العمل های صادر از طرف کانون کشور به صورت محدود و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و هماهنگی با مسئولین مراکز اعضا می‌توانند در مناطق آبی و زرد از لحاظ رنگ بندی مخاطرات کرونا، به صورت حضوری به مراکز کانون استان مراجعه نمایند.

این مدیر فرهنگی افزود: کودکان ونوجوانان علاقه‌مند به مطالعه کتاب‌های کانون می توانند به مراکز مراجعه و با رعایت موارد بهداشتی کتاب امانت بگیرند و در ایام تابستان بخشی از اوقات فراغت خود را با مطالعه‌ی کتاب‌های جذاب و خواندنی کانون پر کنند.

گفتنی است پیش از این نیز در فصل بهار ۴۴ کارگاه برخط توسط کانون پرورش فکری کودکان برگزار و مورد استقبال کودکان ونوجوانان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =