مراکز فرهنگی‌هنری همدان با اجرای برنامه‌های متنوع روز ملی ادبیات کودک و نوجوان را گرامی داشتند

هم‌زمان با فرارسیدن روز ادبیات کودک و نوجوان مراکز استان همدان با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری به صورت مجازی در سراسر استان این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی هنری این استان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و سالروز درگذشت مهدی آذریزدی با اجرای برنامه‌های مختلف علاوه بر پاسداشت این روز، میزبان کودکان و نوجوانان در سطح استان بودند.
مراکز فرهنگی‌هنری شهر همدان با معرفی شخصیت مهدی آذریزدی، معرفی و نقد کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب، ساخت کاردستی و...‌ میزبان اعضای خود بودند.
مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان نهاوند، فیروزان، شیرین‌سو و دمق با اجرای برنامه‌هایی هم‌چون «پدر خوب قصه‌ها» دنیای کتاب، ساخت پادکست، معرفی شخصیت نویسندگان و شاعران حوزه کودک و نوجوان.
مراکز فرهنگی‌هنری فرسفج و صالح‌آباد با تهیه و ساخت کلیپ با موضوع معرفی مهدی آذریزدی و اجرای برنامه «چهل قصه» 
مرکز فرهنگی‌هنری تویسرکان با اجرای برنامه «واژه واژه  تا کودکی» 
مرکز اسدآباد با اجرای برنامه زیبای «پیر نیک‌اندیش» و جمع‌خوانی یکی از داستان‌های مرحوم آذریزدی
مرکز فرهنگی‌هنری ازندریان با ساخت اینفوگرافی به مناسبت همین روز 
مرکز فرهنگی‌هنری قروه با تولید اولین نسخه «کانون کست»
مرکزفرهنگی‌هنری جوکار با پویش «چگونه با قلمم آینده را خواهم ساخت» میزبان اعضای خوب کودک و نوجوان بودند.
هم‌چنین مراکز سیار و پستی این استان با اجرای معرفی‌ها شامل معرفی شخصیت نویسندگان توانا از جمله مهدی آذریزدی و کلر ژوبرت، معرفی و علت نامگذاری روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و  معرفی کتاب‌های تازه این روز را گرامی داشتند. 
گفتنی است در روز ۱۸ تیرماه نیز مسابقه سراسری کتابخوانی با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری به صورت هم زمان در سطح استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =