دورهمی مجازی «شعر و لبخند» اعضای کارگاه‌های ادبی در کانون خراسان جنوبی

اعضای مراکز کانون خراسان جنوبی با حضور در ویژه برنامه‌ی مجازی «شعر و لبخند» روز ملی ادبیات کودک ونوجوان را در حالی گرامی داشتند که میزبان نسرین قربانی، شاعر و کارشناس ادبی کانون استان سمنان نیز بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، عصر روز شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰، ویژه برنامه «شعر و لبخند» با حضور نسرین قربانی، شاعر و کارشناس ادبی کانون استان سمنان، جمعی از مربیان و اعضای مراکز کانون استان برگزار شد.

بر همین اساس در این ویژه برنامه اعضای مراکز کانون استان پس از مطالعه کتاب «شاعران همیشه‌های ناگهان» از آثار شاعر مهمان این برنامه، به نقد و بررسی و ارایه نظرات خود در خصوص اشعار و تصویر گری این کتاب پرداختند و پاسخ سوالات خود را از زبان نویسنده این کتاب شنیدند.

قربانی در بخشی از سخنان خود شعر را گره خوردگی احساس و عاطفه دانست و سرودن شعر را یک آن در شعر معرفی کرد که ایده آن از قبل در ذهن شاعر رسوب کرده و درشعر خودش را به صورت آنی نشان می دهد.

گفتنی است دراین ویژه برنامه اعضا با شخصیت«رضی هیرمندی» به عنوان مترجم، «راشین خیریه» به عنوان تصویرگر حورزه کودک ونوجوان و «رولد دال» نویسنده کتاب چارلی وکارخانه شکلات سازی آشنا شدند.

 اعضا در بخش پایانی این برنامه آثار شعر و داستان خود را در قالب ها کلیپ با دوستان خود به اشتراک گذاشتند. برگزاری مسابقات توسط تعدادی از اعضای مراکز کانون از دیگر بخش های این ویژه برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =