کد خبر: 306251
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
بازدید 42
داوران مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی استان بوشهر معرفی شدند

داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی معرفی و شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی معرفی و شناخته شدند .

بر این اساس، سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر؛  «مهشید جهازی»، «داوود ریحانی» و «ژاله بحرینی مطلق» را به عنوان داوران جشنواره قصه‌گویی استان بوشهر معرفی کرده و طی احکامی جداگانه مسئولیت داوری مرحله استانی را به ایشان ابلاغ نمود.

لازم به توضیح است که بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش‌های مختلف ملی، بین‌المللی، قصه‌گوی برتر کشور، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای خواهد بود که بخاطر شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در همین رابطه مهشید جهازی، کارشناس مسئول فرهنگی ، رابط انجمن قصه گویی استان بوشهر و داور مرحله استانی بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی عنوان کرد: در داوری انتخاب قصه مناسب،  ارزش‌های اخلاقی ارائه شده در قصه، استفاده  صحیح و مناسب و به جا از زبان بدن توسط قصه گو، تناسب قصه‌ی ارائه شده با شرایط روحی و درک و فهم مخاطب، ساختار مناسب قصه ها، استفاده صحیح و کاربردی از ابزار در حین قصه گویی،  لحن مناسب و تاثیرگذار، تعامل موثر و مفید با مخاطب و... از مهم‌ترین فاکتور ها و سنجه‌های داوری قصه‌ها خواهد بود.

وی همچنین اشاره کرد: فرصت برای شرکت در بخش‌های نود ثانیه‌ای و پادکست قصه‌گویی هنوز به پایان نرسیده است و علاقمندان فرصت دارند تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰ با بارگزاری آثار خود در سایت جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir   در بیست‌وسومین  جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =