اسامی هیأت داوران جشنواره قصه‌ گویی کانون آذربایجان‌غربی اعلام شد

دبیرخانه‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اسامی هیأت داوران مرحله استانی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، پدرام رحمانی کارگردان و داور استانی قصه‌گویی، علی قسمتی داور و برگزیده‌ی جشنواره‌های قصه‌گویی و طیبه طاحونی کارشناس مسئول کانون آذربایجان‌غربی از سوی دبیرخانه‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی به عنوان داوران مرحله‌ی استانی این جشنواره انتخاب شدند.

داوری بخش ملی از ۱۶ تیر آغاز شده است و اسامی برگزیدگان مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در نیمه‌ی دوم مرداد ۱۴۰۰  اعلام خواهد شد.

بر اساس این خبر، از میان ۱۲۰ قصه‌ی رسیده به دبیرخانه‌ی استانی در بخش ملی، ۸۶ اثر شامل ۴۳ قصه در بخش زنان و مردان، ۳۱ قصه در بخش دختران و پسران و ۱۲ قصه در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ی داوری استانی راه یافتند که برگزیدگان این مرحله جواز حضور در مرحله‌ی منطقه‌ای را کسب خواهند کرد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» است که مهلت ارسال آثار در بخش‌های پادکست قصه‌گویی و قصه‌ی۹۰ ثانیه‌ای تا پایان تیر۱۴۰۰ از طریق سایت www.kanoonfest.ir ادامه خواهد داشت

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =