کد خبر: 306284
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
بازدید 195
جشنواره ادبی حیات برگزیدگان خود را شناخت

اعضا کودک و نوجوان کانون استان تهران برگزیده دومین دوره جشنواره ادبی حیات دانشگاه تربیت مدرس با محوریت «ویروس کرونا» شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ نفرات برگزیده بخش کودک و نوجوان  دومین دوره جشنواره ادبی حیات دانشگاه تربیت مدرس همگی از کانون پرورش فکری  استان تهران هستند، آثار برگزیده بخش کودک که برنده‌ی تندیس قلم سبز مدرس و ۵ میلیون ریال وجه نقد شدند کرونا در بیشه‌ی سرسبز نوشته‌ی یاسمین زهرا حاضری مرکز ۱۱ و ویروس‌های قلقلی نوشته‌ی محمدحسین احمدیان مرکز پاکدشت، همچنین اثر  برگزیده بخش نوجوان که برنده‌ی تندیس قلم سبز مدرس و ۵ میلیون ریال وجه نقد شده است، خط‌خطی ساحل نوشته‌ی تینا فتح‌اللهی مرکز ۱۴ است. در بیانیه هیئت داوران این جشنواره آمده است" در میان آثار کودک و نوجوان هم تخیل و طنز موجود در متن برخی از داستان‌ها، آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند"

آثار برگزیده ۱۰ نویسنده کودک و نوجوان افزون بر دریافت جایزه برای انتشار در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار خواهد گرفت. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در مجموع با ارائه ۱۷ اثر ادبی در این جشنواره شرکت کرده است.

دومین جشنواره ادبی حیات با شعار دوباره زندگی با محوریت «ویروس کرونا»، در چارچوب مسئولیت اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس و با هدف توجه به مسائلی که در حیات اجتماعی، زیستی و روانی بشر دارای اهمیت است در سه محور محیط زیست، مهرورزی پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی در دو بخش رقابتی( داستان‌ کوتاه، داستان کودکان و نوجوانان، نقاشی دیواری) و بخش جانبی(برگزاری کارگاه‌های مجازی داستان‌نویسی، برگزاری نمایشگاه مجازی از طرح های دیوارنگاره ی یادمانی) برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =