نشست کارکنان خدمات با مدیر کل کانون فارس

نشست مجازی همکاران خدمات مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با مدیر کل و مسوولان امور اداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این نشست مجازی، کارکنان خدمات مراکز فرهنگی هنری کانون فارس به بیان خواسته‌ها و مشکلات خود پرداختند. چگونگی تنظیم و اجرای احکام کارگزینی، اعمال مدرک تحصیلی، دورکاری، تجهیزات و ابزار مورد نیاز، ایاب و ذهاب، ساعت کار در مرکز، حق پوشاک، مشکلات مربوط به بیمه، عیدی، پاداش، سنوات و اضافه‌کار از جمله مطالبات و موارد مورد سؤال نیروهای خدمات کانون فارس بود.

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در این نشست مجازی با اشاره به این موضوع که همه ما در یک محیط فرهنگی و برای کودکان و نوجوانان تلاش می‌کنیم و هیچ تفاوتی بین نیروها نیست، گفت: مهم‌ترین کار را در مجموعه همه انجام می‌دهند و هر مسوولیتی که به وجود آمده مهم بوده است؛ همه ما کار خدماتی می‌کنیم با ماهیت متفاوت. باید به کار علاقه‌مند باشیم و با اهمیت دادن به امور مربوط به خود، به بهترین شکل، وظایف را به انجام برسانیم.

به گفته‌ی کامرانی، عیار هر شخص در شرایط سخت و بحرانی مشخص می‌شود. باید دست به دست هم دهیم و از این شرایط سخت همه‌گیری ویروس کرونا، تحریم  و شرایط اقتصادی عبور کنیم. ما نیز ضمن رساندن مطالبات شما به گوش مسوولان کانون در کشور، تلاش می‌کینم در زمینه‌های موردنظر کارکنان، گام برداریم اما آنچه مهم است این است که باید با داشته‌هایمان زندگی، کار و مدیریت کنیم و با همان داشته‌ها، بهترین باشیم.

مدیر کل کانون فارس در ادامه گفت: نظافت محیط، حفظ و حراست اموال، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، رعایت نظافت فردی، دارا بودن کارت سلامت، رعایت ایمنی محیط کار و کارکنان، توجه به فضای سبز، پوشش مناسب، رفتار و آداب معاشرت اداری و اسلامی، حفظ حرمت همکاران و نظم و انظباط کاری، از جمله وظایف کارکنان زحمت‌کش خدمات است که باید مورد توجه ویژه باشد.

منصور امینی، معاون اداری مالی کانون فارس نیز در این نشست با کارکنان خدمات به گفت‌وگو نشست و پرسش‌های اداری، مالی و کارگزینی همکاران را پاسخ گفت. مسوول حراست و کارشناس تدارکات و پشتیبانی نیز در رابطه با موارد مربوط به حراست فیزیکی مراکز، حراست از اموال و امور مربوط به کارپردازی با کارکنان خدمات صحبت کردند.

این نشست در سال‌های گذشته به صورت حضوری و طی دو روز به همراه دوره‌های آموزشی در شیراز برگزار می‌شد که به دلیل وضعیت قرمز کرونا در استان فارس، ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =