اسامی هیأت داوران جشنواره قصه‌ گویی کانون استان کردستان اعلام شد

دبیرخانه‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اسامی هیأت داوران مرحله استانی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سیف الله رحمانی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، بهنوش بساک نویسنده و مدرس قصه گویی و برگزیده جشنواره بین المللی قصه گویی و شایسته احمدی مدرس و مسئول انجمن قصه گویی کانون استان کردستان از سوی دبیرخانه‌ی استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی به عنوان داوران مرحله‌ی استانی این جشنواره انتخاب شدند.

داوری بخش ملی از 11 تیر آغاز شده است و اسامی برگزیدگان مرحله‌ی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در نیمه‌ی دوم مرداد ۱۴۰۰  اعلام خواهد شد.

بر اساس این خبر، ۱13 قصه‌ و داستان در بخش های زنان و مردان، دختران و پسران و پدربزرگ و مادربزرگ ها به دبیرخانه‌ی استانی رسیده است که برگزیدگان این آثار بعد از داوری در این مرحله جواز حضور در مرحله‌ی منطقه‌ای را کسب خواهند کرد و آثار ارسالی به جشنواره قصه گویی قصه های کلاسیک، قصه گویی مدرن و نوآورانه و قصه های سنتی و آئینی هستند که به دو زبان کردی و فارسی ارایه شده است.

لازم به ذکر است، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» است که مهلت ارسال آثار در بخش‌های پادکست قصه‌گویی و قصه‌ی۹۰ ثانیه‌ای تا پایان تیر۱۴۰۰ از طریق سایت www.kanoonfest.ir ادامه خواهد داشت.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =