حلقه مفقوده کانون اعضا هستند، باید برای بازگشت فرزندانمان به کانون پرورش فکری، تلاش کنیم

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری در شورای فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: حلقه مفقوده کانون اعضا هستند، باید برای بازگشت فرزندانمان به کانون پرورش فکری، تلاش کنیم

وی ادامه داد: نهادهای فرهنگی لازم است در رویدادهای حوزه کودکان و نوجوانان هم‌افزایی بیشتری داشته باشند تا کودکان و نوجوانان از آسیب کمتری برخوردار شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم گفت: کانون درواقع نهاد تخصصی فعالیت در حوزه کودکان و نوجوانان است که می‌تواند محور تلاش‌های خالصانه تمام نهادهای فرهنگی در استان باشد. راهبری تمرکز در فعالیت‌ها را از مدیران ارشد استان درخواست کنیم و شوراهای بالادستی استان نسبت به این اتفاق اهتمام جدی داشته باشند.

حجتی ادامه داد از شهردار محترم می‌خواهیم با دستور اکید نسبت به ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های استان، نهضت امن سازی پارک‌ها را برای حضور کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار دهند. وی گفت درصورتی‌که فضاهای عمومی در استان امن شوند و از آسیب‌های اجتماعی لطمه نبیند، نهادهایی که به‌صورت تخصصی در موضوع کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند می‌توانند فراگیرتر و تأثیرگذارتر حاضر شوند.

وی اضافه کرد فعالیت‌های که عمومی کانون با محوریت کتاب شکل می‌گیرد و این یعنی گره زدن ذهن بچه‌ها با کتاب که امن‌ترین راه فعالیت فرهنگی و هنری است. استان قم می‌تواند با هم‌افزایی نهادهای تخصصی حوزه کودک و نوجوان به الگوی تراز فعالیت عمومی در حوزه کودک و نوجوانان تبدیل شود.

در ادامه شورای فرهنگی استان قم مسائل مطرح‌شده توسط مسئولان مراکز، کارشناسان محتوایی و مربیان کانون پرورش فکری استان قم طرح بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =