درخشش مربی و عضو کانون خراسان جنوبی در ششمین مهرواره  فصلی عکس کانون

با معرفی برگزیدگان ششمین مهرواره فصلی عکس توسط انجمن عکاسان کانون نوجوان، مربی مسئول مرکز شماره دو طبس و عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون فردوس خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: این مهرواره با هدف به تصویرکشیدن زیبایی‌های فصل بهار در شهر یا روستا و موضوع ماه مبارک رمضان طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور و حال و هوای ماه رمضان در این فراخوان شرکت کنند.

وی افزود : تعداد ۶۰  اثر از مربیان  و اعضای کانون استان به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد که از این بین اثر محمد فاضل ارفعی در گروه سنی ۱۵+ سال(نوجوان) از مرکز فرهنگی و هنری کانون فردوس به عنوان برگزیده و اثر معصومه جلالیان مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره دو شهرستان طبس در بخش بزرگسالان(کارشناسان ومربیان کانون) عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

گفتنی است عکس‌های برگزیده، تقدیری و راه‌یافته به نمایشگاه، در بخش گالری کانون مجازی کانون به نشانی kpf.ir در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یادآوری می‌شود فراخوان مهرواره‌ی عکسِ فصل تابستان سال ۱۴۰۰ به زودی از سوی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =