کد خبر: 306361
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
بازدید 258
برنامه‌های عفاف‌وحجاب کانون‌بوشهر تشریح شد

مراکز کانون در سراسر استان بوشهر به مناسبت هفته عفاف و حجاب به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی،هنری، ادبی و پژوهشی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مراکز کانون در سراسر استان بوشهر به مناسبت هفته عفاف و حجاب  به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی،هنری، ادبی و پژوهشی می‌پردازد.

بر اساس این خبر اعلام شد با توجه به روزشمار تعیین شده برای هفته عفاف و حجاب برنامه ریزی های لازم برای اجرای با کیفیت برنامه ها انجام شده است که با در نظر گرفتن شرایط خاص شیوع ویروس کرونا تلاش شده است به منظور قطع زنجیره انتشار  از حضور اجتماعی و فیزیکی اعضا جلوگیری و برنامه‌ها را در فضای مجازی و رسانه برگزار گردد.

اجرای قصه گویی های متنوع با محوریت عفاف و حجاب ، قصه گویی از شخصیت و زندگی حضرت زهرا، شعرخوانی ، نمایش فیلم ، نقاشی ، طراحی ، خوشنویسی از نام های مطهر حضرت زهرا ، پویش من حجاب را دوست دارم ، پویش عکاسی با موضوع حجاب ، اوریگامی ،ساخت کارت تبریک ،  ساخت و دوخت چادر برای عروسک ها توسط اعضای کودک ،پژوهش درباره ضرورت حجاب برای دختران، نشریه نگاری الکترونیک و... از جمله برنامه های هفته عفاف و حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خواهد بود.

شایان ذکر است به همین مناسبت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر پویش عکاسی با محوریت حجاب را با موضوع «ریحانه‌های بهشتی » راه‌اندازی کرده است که کلیه اعضای دختر کودک و نوجوان می‌توانند عکس‌های خود با حجاب برتر را در آدرس https://boushehr.kpf.ir/hejab بارگزاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =