مسابقه های هنری و ادبی کانون لرستان به مناسبت سالروز اولین نمازجمعه

به مناسبت سالروز اولین نمازجمعه مسابقه های هنری و ادبی از سوی کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم آبادو معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، طی جلساتی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه دراستان وتعدادی از مسئولان استانی، از طرف کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم آباد برگزار شد، چند مسابقه هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان برنامه ریزی و مصوب شدند که فراخوان و پوستر این مسابقات منتشر گردید.
مدیرکل کانون لرستان دراین خصوص گفت: به مناسبت سالروز اولین نمازجمعه، مسابقه های هنری و ادبی از سوی کانون پرورش فکری لرستان با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه شهرستان خرم آباد، معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان وکانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم آباد، برای کودکان ونوجوانان در حال برگزاری است.
محمدجوادمحمدی افزود: مسابقه بزرگ نقاشی وشعر  به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه ویژه کودکان و نوجوانان سراسراستان لرستان اجرا می شود.

وی اضافه کر: شرکت کنندگان آثار خود را تا تاریخ پنجم مردادماه به مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق محل تحصیل خود، تحویل می دهند و پس از آن دراداره کل کانون پرورش فکری داوری خواهند شد.
همچنین جشنواره بزرگ خوشنویسی نماز نیز همزمان با گرامی داشت سالروز اولین نماز جمعه برای کودکان ونوجوانان  با همکاری کانون پرورش فکری استان و اعضای کارگروه نوجوانان و جوانان ستاد نمازجمعه برگزار می شود و آثار توسط خوشنویسان کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم آباد داوری خواهند شد.
محمدی در پایان گفت: در صورت درصورت مهیا بودن شرایط و هماهنگی با ستاد کرونای استان، آیین اختتامیه وتقدیر از برگزیدگان در روز جمعه هشتم مردادماه در مصلی الغدیرخرم آباد انجام خواهدشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =