معرفی داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

۱۵۰ اثر از سوی هرمزگانی‌ها در بخش ملی به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی دبیرخانه انجمن قصه‌گویی شاخه هرمزگان اعلام شد.

به گفته پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان در حالی داوران مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام شدند که ۱۵۰ اثر در بخش ملی به دبیرخانه ارسال شده است.

رییس مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هرمزگان افزود: این آثار مربوط به دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می باشد.

پشتکوهی گفت: عفت تفضلی برگزیده بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و نماینده انجمن قصه گویی استان هرمزگان، عاطفه جمالی عضو هیات علمی و مدیر هسته ی پژوهشی ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه هرمزگان، مریم احتشام مدرس و داور قصه‌گویی داوری استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هرمزگان را به عهده دارند.

مدیرکانون هرمزگان افزود: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در بخش پادکست و قصه‌های نود ثانیه ای جشنواره می‌توانند برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در آن به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =