از راه‌اندازی مراکز کانون پرورش فکری در شهرستان‌های فاقد مرکز بشاگرد و رودان حمایت می‌کنیم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان به همراه معاونت فرهنگی و اجرایی و کارشناس حراست با حسین رییسی نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در این دیدار مدیر کل کانون استان ضمن تشریح فعالیت‌های کانون 

از ظرفیت‌های شهرستان‌های رودان و بشاگرد که فاقد مرکز کانون هستند؛ صحبت کرد.

در ادامه مدیرکل از نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی درخواست حمایت در زمینه راه اندازی مراکز فرهنگی هنری ثابت رودان و بشاگرد و مرکز دوم میناب را خواستار شد.

همچنین نعیم اسدی معاون فرهنگی کانون از میزان نیاز کودکان شرق استان و مناطق دور دست به ارائه خدمات فرهنگی و لزوم دسترسی این کودکان به آموزش‌های غیر رسمی و مهارت‌آموزی اشاره کرد.  

 وی خواستار حمایت برای راه اندازی مراکز سیار میناب و سیریک شد و همچنین در خصوص جذب نیرو و کمبود نیرو نیز دغدغه‌های کانون استان را مطرح کرد.  

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان مسایل فرهنگی که کودکان امروز با آن مواجه هستند؛ بر فعالیت در زمینه سوادرسانه ای و تغذیه صحیح کودکان و سلامت جسمی آنان در کنار سلامت روحی و فکری تاکید کرد.  

رییسی در پایان قول مساعدت در زمینه حمایت برای راه‌اندازی مراکز بخصوص در شهرستان‌های فاقد مرکز بشاگرد و رودان را داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =