کد خبر: 306407
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
برگزاری نشست فصلی مربیان ادبی کانون هرمزگان

با حضور فروغ شایگان کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی، نشست فصلی مربیان ادبی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نشست فصلی مربیان ادبی با موضوع شیوه‌های اجرایی کارگاه‌های خلاق مجازی روز دوشنبه ۲۱ تیرماه برگزار شد.

در این نشست که با حضور فروغ شایگان کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی، مدیر کل، معاون فرهنگی و اجرایی، کارشناسان و مربیان ادبی استان برگزار شد، به بررسی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای اجرای کارگاه‌های خلاق پرداخته شد.  

در ابتدای این نشست فاطمه غلامزاده کارشناس آفرینش‌های ادبی استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمان برنامه و همکاران کانون استان، در خصوص روند کمی برگزاری کارگاه‌های ادبی گفت: کارگاه‌های مجازی ادبی استان با یک کارگاه نوشتن خلاق در تابستان ۱۳۹۹ آغاز شد و در حال حاضر تعداد کارگاه‌های ادبی در ۴ بخش نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، شعرسرایی و خوانش متون‌ادبی به ۲۰ کارگاه در تابستان ۱۴۰۰ رسیده است.

در ادامه‌ی این نشست فروغ شایگان از حضور در جمع همکاران صمیمی استان هرمزگان ابراز خرسندی نمود و از مربیانی که بی‌هیچگونه چشم‌داشتی، به کودکان و نوجوانان خدمات رسانی می‌کنند، تشکر کرد.  

وی هدف اصلی از برگزاری این نشست‌ها را تبادل تجربه و هم‌اندیشی دانست و گفت: باید از تک‌تک تجربیات یکدیگر بهره بگیریم؛ چرا که ممکن است اشتباهات کوچک ما به یک آسیب بزرگ در کودکان منجر شود.

در این نشست مربیان ادبی از تجربیات تازه و خلاق خود در برگزاری کارگاه‌ها در فضای مجازی سخن گفتند و تجربیات به اشتراک گذاشته شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =