دو ویژه برنامه آموزشی در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، دو ویژه برنامه آموزشی در فضای مجازی برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین، دو ویژه برنامه آموزشی با موضوع مصرف بهینه آب و قصه‌گویی در فضای مجازی برگزار کرد.

با توجه به بحران آّب و تلاش جهت مصرف بهینه آن، یک ویژه برنامه آموزشی برای اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین برگزار شد.

توضیح چرخه آب و معرفی منابع آب ایران و عوامل بحران آب، گفتگو درباره چگونگی مصرف بهینه آّب و ارائه راهکارهایی در این زمینه همراه با عکس و ویدئوهای آموزشی، معرفی احادیث درباره صرفه جویی و ارزش آب، تشکیل گروه امدادی نجات آب با همکاری اعضا، اجرای مسابقه عکس نوشت درباره بحران آب، معرفی شغل مهندسی آب، شعرخوانی،  ساخت نماهنگ با موضوع صرفه جویی در آب توسط اعضا وکارگاه کاردستی با موضوع چرخه آب از فعالیت‌های این برنامه بود.

هم‌چنین این مرکز به مناسبت جشنواره قصه گویی و با هدف افزایش توانمندی اعضا ، کارگاه قصه گویی با موضوع «راه و رسم قصه‌گویی» را  با تدریس « صادق کیانی مقدم»  مسئول کمیته قصه‌های 90 ثانیه‌ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، مدرس و داور قصه گویی، کارگردان و بازیگر نمایش و با حضور 20 نفر از اعضای مرکز در بستر فضای مجازی برگزار کرد. در این وبینار کیانی مقدم درباره اهمیت قصه گویی و نحوه انتخاب قصه برای بخش 90 ثانیه ای  برای اعضا مواردی را مطرح کرد و به سوالات اعضا پاسخ داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =