اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون لرستان دردهه امامت و ولایت

مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان همزمان با دهه امامت و لایت ، برنامه های متنوعی را در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با دهه امامت و لایت برنامه های مختلفی از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار می شود
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان همزمان با این دهه، برنامه های متنوعی را در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می کنند.
محمدی افزود: پس از جمع بندی برنامه ها، کتابچه ای توسط روابط عمومی تهیه و به صورت چاپی و دیجیتال در اختیاربنیاد الغدیر و نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت که دراین کتابچه برنامه ها به صورت روزشمار معرفی شده اند که می توان به پیش بینی و اجرای بیش از200 ویژه برنامه دراین دهه اشاره کرد.

وی اضافه کرد: نماهنگ های مختلف در معرفی وقایع و ایام، معرفی سرزمین ولایت و امامت، معرفی شخصیت امیرالمومنین(ع)، معرفی کتاب هایی با موضوع آشنایی با زندگی حضرت علی(ع) و واقعه غدیر ساخته شه و درفضای مجازی به صورت روزانه در حال انتشار هستند.
همچنین : دلنوشته ها و شعرهایی با موضوع زندگی حضرت علی(ع) ، عید قربان، عید غدیر، دهه ولایت و امامت و آشنایی با حدیث و قرآن، کاردستی و کارت پستال سازی نیز توسط اعضا و مربیان به صورت فایل های صوتی و ویدیویی در فضای مجازی منتشر می شوند
مدیرکل کانون لرستان به قصه گویی قصص قرآنی و واقعه های عید قربان و غدیر اشاره کرد و عنوان داشت: قصه گویی ها پس از فیلمبرداری در فضای مجازی برای اعضا بارگذاری می شوند و همچنین، نقد و گفتگو با موضوع ولایت، پخش فیلم های متناسب با این ایام، معرفی احادیث، خطبه خوانی، مولودی خوانی باحضورکارشناسان مذهبی و روحانیت، نشریه نگاری و پادکست با موضوع دهه امامت و ولایت از دیگربرنامه های کانون لرستان است.
محمدی بیان داشت: بهترین آثار نقاشی متناسب با این ایام به صورت نمایشگاه های مجازی در گروه های مختلف بارگذاری می شوند. 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در پایان گفت: درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی در خرم آباد و بروجرد و 8 کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت دارندو درحال حاضر به خاطر شیوع بیماری کرونا مراکز، فعالیت ها به صورت مجازی انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =