کد خبر: 306478
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
بازدید 753
لزوم توجه به مسائل فرهنگی و هنری مددجویان کانون اصلاح و تربیت

با حضور مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در کانون اصلاح و تربیت بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و هنری مددجویان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در این برنامه که در راستای تحقق ماموریت کانون در خصوص ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش توان فکری، کشف و شکوفایی استعداد، خلاقیت و ذوق هنری و ادبی نوجوانان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفت، مربیان کتابخانه سیار شهری شماره یک، دو، شهری وروستایی و ارمغانخانه، با حضور در کانون اصلاح و تربیت برای نوجوانان فعالیت‌های گوناگونی انجام دادند.

مربیان کتابخانه سیار کانون استان زنجان با صحبت در جمع و مددجویان و مسوولان این کانون به تشریح اهداف دستگاه متبوعشان پرداختند و بر آمادگی کانون پرورش فکری نسبت به  ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ویژه مددجویان تاکید کردند.

در این روز  ابتدا مربیان به معرفی کتاب‌ها و رمان‌های چاپ شده در کانون پرداختند و شعرخوانی، کارگاه اوریگامی، نمایش عروسکی و برنامه های ادبی را با مددجویان حاضر در کانون اصلاح و تربیت به اجرا گذاشتند.

گفتنی‌است وجود برخی از نواقص و خلاء اجتماعی و فرهنگی عامل انحراف و بزه در نوجوانان است که امیدواریم با حضور مربیان کانون در این حوزه، پرورش اعتماد به نفس و مهارت افزایی مددجویان رشد و گسترش یابد.

در پایان می توان گفت کانون با اعزام مربیان و کارشناسان به این حوزه و با توجه به رده سنی مددجویان کانون اصلاح و تربیت می‌تواند محیطی را آماده بکند تا این افراد بیشتر مورد توجه قرار گیرند و دوباره به چرخه جرم بازنگردند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =