تلاش برای کسب رتبه مرکز موفق و برگزیده کشوری برای دومین بار

آزاده ولی بابیان اینکه در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با تلاش همکاران به‌عنوان مرکز موفق و برگزیده کشوری معرفی شدیم، گفت: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش مضاعف برای دومین بار این رتبه کشوری را به نام کانون قم ثبت کنیم.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، آزاده ولی با اشاره به اینکه مرکز شماره ۱۰ این کانون با دستور مقام معظم رهبری و از محل اعتبارات سفر استانی ایشان به قم احداث و تجهیز شده است، اظهار کرد: این مرکز در منطقه پرجمعیت پردیسان که خانواده‌های جوان زیادی در آن زندگی می‌کنند قرارگرفته و ازنظر مساحت، امکانات و تجهیزات از بزرگ‌ترین مراکز کانون در کشور است.
وی ادامه داد: مرکز شماره ۱۰ کانون مجهز به اتاق آسمان‌نما، موزه حیات‌وحش، کارگاه علوم، هوافضا و سایر کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری و سه سالن کتابخانه مجزای کودک و نوجوان، کتاب‌های مرجع و بخش کتاب‌های بریل است.
مسئول مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: فعالیت‌های مورد استقبال کودکان و نوجوانان این منطقه شامل امانت کتاب، کارگاه‌های فرهنگی مانند بازیگری، عروسک‌سازی، کاردستی، نمایش خلاق و پرورش خلاقیت؛ کارگاه‌های هنری شامل طراحی، نقاشی، سفال، رنگ و بازی و عکاسی؛ کارگاه‌های علمی شامل رباتیک، چرتکه، هوافضا و نجوم و کارگاه ادبی ازجمله کارگاه شعر و نوشتن خلاق است.


وی با اشاره به اینکه این مرکز ۳۵۰ عضو کتابخانه دارد، ابراز کرد: در ترم تابستان ۵۷۰ نفر در کارگاه‌های مختلف حضور دارند که با تلاش همکارانم تا پایان تابستان عضویت کتابخانه به ۵۰۰ نفر خواهد رسید و ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.
مسئول مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بابیان اینکه در بهمن‌ماه ۱۳۹۸ با تلاش همکاران به‌عنوان مرکز موفق و برگزیده کشوری معرفی شدیم، گفت: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش مضاعف برای دومین بار این رتبه کشوری را به نام کانون قم ثبت کنیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های کانون در راستای تربیت کودکان و نوجوانان و با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی و ابزارهای تربیتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: خداوند را شکرگزارم که بنده را به‌عنوان خدمت گذار و مربی در مسیر کار با کودکان و نوجوانان قرار داده و آرزو دارم فرزندان سرزمینم آن‌طور که شایسته یک مسلمان ایرانی است تربیت شوند و آینده روشن و موفقی را تجربه کنند.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانندبا شماره‌۳۲۱۹۸-۰۲۵و۳۲۳۱۷۴۵۶و۳۲۳۱۶۹۷۰ آدرس اینستاگرام kanoonparvareshqom@وهمچنین www.kanoonnews.ir/news ویا qom.kpf.ir  مراجعه بفرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =