اعتماد خانواده‌ها و استقبال کودکان و نوجوانان  سرمایه کانون است

مدیر کل کانون خراسان جنوبی صبح امروز یکشنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ با فرماندار زیرکوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در دیدار با محمد حسین عربشاهی ضمن تشکر از حمایت‌ها و مساعدت فرماندار شهرستان زیرکوه در تشریح خدمات کانون گفت: شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی برنامه‌های کانون نشد و خدمات فرهنگی  هنری کانون در بستر اینترنتی کانون به آدرس kpf.ir  ادامه پیدا کرد.

حمیدی افزود: یکی از سرمایه‌های اصلی کانون اعتماد خانواده‌ها و استقبال خوب کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون است به صورتی که در حال حاضر به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان در فصل تابستان  ۸۲ کارگاه تخصصی برخط در استان فعال است.

مدیر کل کانون استان از تنوع در کارگاه‌های کانون به عنوان یک اصل یاد کرد و گفت: علاوه بر این گسترش و توسعه دامنه خدمات رسانی کانون  به کودکان ونوجوانان استان نیز همواره در دستور کار قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح چهاردهمین کتاب‌خانه سیار روستایی در استان  خواهیم بود.

حمیدی در ادامه به فعالیت‌های کانون در شهرستان زیرکوه اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب‌خانه سیار زیرکوه مستقر در شهر آبیز به ۲۰ روستای شهرستان و در مجموع به ۱۷۰۰ کودک و نوجوان این روستاها خدمات فرهنگی هنری ارایه می‌کند .

وی افزود : با اهدای یک واحد مسکونی توسط خیرین آبیز به کانون زمینه‌ی ایجاد مرکز ثابت نیز فراهم شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

در ادامه این دیدار عربشاهی فرماندار زیرکوه نیز طی سخنانی کار کانون را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسالت بزرگ کانون تربیت نسل جدید است و این امر ستودنی است.

عربشاهی گفت: از نزدیک در جریان برنامه‌های خوب کانون در روستاهای این شهرستان مرزی هستم و امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های کانون در شهرستان زمینه خدمات رسانی به سایر کودکان و نوجوانان فراهم شود .

وی در پایان در خصوص افزایش و  تخصیص اعتبارات عمرانی به منطور توسعه فعالیت‌های کانون قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =