کد خبر: 306547
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵
بازدید 173
دیدار مدیرکل کانون استان همدان با مدیرکل ورزش و جوانان

بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی خود با حضور در اداره‌کل ورزش و جوانان استان با حمید سیفی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهنازضرابی‌زاده به اتفاق معاون‌فرهنگی کانون صبح روز دوشنبه ۴ مردادماه به دیدار حمید سیفی رفت و پیرامون پاره‌ای از مسائل کودکان و نوجوانان با وی به گفتگو نشست.
دراین دیدار ضرابی‌زاده ضمن تبریک دهه‌ی ولایت  و عید سعید غدیر به تشریح اهداف و رسالت کانون در قبال کودکان پرداخت و تصریح کرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه کشف و پرورش  استعدادهای فرهنگی، هنری، علمی، پژوهشی و ادبی خدمات زیادی را به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند.
مدیرکل کانون با اشاره به بهره‌برداری از کتابخانه کانون پرورش فکری در شهرک مدنی در آینده‌ای نزدیک گفت: این کتابخانه باتوجه‌ به موقعیت جغرافیایی ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی و پرورش ذوق وهنر  کودکان و نوجوانان دارد.
ضرابی‌زاده همچنین یادآور شد کانون به دنبال استعدادیابی در حوزه‌های مختلف در بین کودکان و نوجوانان است و اگر ورزش و جوانان به دنبال پرورش جسمی جوانان است کانون نقش بی‌بدیلی در پرورش روح و روان کودکان و نوجوانان دارد.


در ابتدای این دیدار حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، رسالت کانون پرورش فکری در قبال کودکان و نوجوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: آموزش کودکان و نوجوانان در سنین پایین بازدهی بیشتر و بهتری را به همراه دارد، لذا کانون می‌تواند نقطه قوتی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف باشد.
سیفی با بیان این‌که آمادگی همکاری همه‌جانبه در راستای تحقق اهداف هر دو سازمان با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را داریم گفت: باید در جامعه فرهنگی کودکان علاوه بر فرهنگ‌سازی ورزش به دنبال تحقیق و پژوهش نیز باشیم.
سیفی گفت: امروز هرآنچه در میان نوجوانان و جوانان روحیه امید ایجاد کنیم قطعاً در آینده شاهد نتایج آن خواهیم بود.
مدیر کل ورزش و جوانان هم‌چنین اهدا کتاب به قهرمانان و ورزشکاران را اقدامی بسیار خوب تلقی کرد و گفت: باید سعی شود زنجیره کتابخوانی در بین جوانان، ورزشکاران و قهرمانان همگانی شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم ظرفیتی ایجاد شود تا بتوانیم توسعه فضاهای ورزشی را به استانداردهای روز برسانیم چراکه لازمه ایجاد جامعه سالم در گرو ترویج ورزش و همگانی کردن آن است.
سیفی در پایان افزود: مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی برگزاری دوره‌های استعدادیابی برای کودکان و نوجوانان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =