اهدای ۱۱۰ بسته‌ی معیشتی و فرهنگی به خانواده‌های اعضای کانون سیستان و بلوچستان

هم‌زمان با دهه‌ی امامت و ولایت و در آستانه‌ی عید غدیر خم تعداد ۱۱۰ بسته‌ی کمک‌معیشتی و اقلام فرهنگی در میان خانواده‌های اعضای کم‌برخوردار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ۱۱۰ بسته‌ی معیشتی و فرهنگی در میان خانواده‌های اعضای کانون استان توزیع شد.

مدیرکل کانون استان با تبریک دهه‌ی امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر گفت: «غدیر» بشارتی است برای انسان هراسان از پایان نبوت، تا در پرتو نور آن، روییدن شاخه‌های عشق را بر درخت ایمان مشاهده کند.

معصومه هادی در بیان هدف از اجرای این طرح عنوان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف اسلامی، ترویج سیره‌ی پیامبر اسلام(ص) و فرهنگ علوی برای تقویت باورهای دینی اعضا از جمله هدف‌هایی بود که در اجرای طرح کمک‌های مومنانه مورد نظر بود.

وی سپس با اشاره به روند شناسایی خانواده‌های هدف، توسط همکاران سراسر استان، افزود: در همین راستا و به منظور حمایت از اعضای کمتر برخوردار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بسته‌های حمایتی شامل اقلام خوراکی، بهداشتی و فرهنگی در میان خانواده‌های شناسایی شده‌ی اعضا در سراسر استان توزیع شد.

هادی در پایان گفت: به منظور حفظ کرامت انسانی، این بسته‌ها توسط مربیان در درب منزل به اعضا تقدیم شد.

گفتنی است بسته‌های حمایتی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان‌های شمال و جنوب استان، برای تحویل به آنان، به مربی‌مسئولان مراکز سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =